Recurrències

dijous, 18 d’abril del 2013

La crida al DESFICACI

La necessitat de fer un DIA DE L’ENTRADA DESFICACIADA és evident. Les noves formes de convivència social ens obliguen a mantenir una sèrie de llaços afectius i simbòlics a través de la xarxa d’Internet. Aquests llaços s’han de configurar de maneres molt diferents: tantes maneres com persones i pàgines web hi ha en el món.

Jo propose, com a crítica a l’esnobisme i com a voluntat de formar part d’ell, que un determinat dia una sèrie d’autors de blogs semidesconeguts escriguen una entrada desficaciada, sense cap ni peus, sense trellat, amb molta dosi d’humor, barroeria, pocs-sucs, despropòsits i sobretot, que no se’n puga traure quasi res en clar. O sí…

L’entrada s’haurà de publicar un diumenge. El meu soci i jo encara no hem decidit quin dia serà, però aneu preparant-vos, perquè no és fàcil elevar l’esperit a un nivell tan elevat. Tot aquell que vulga participar hi està convidat; fins i tot podeu dir-ho als vostres fills, que segur que ho fan molt bé. Tota persona té una ànima desficaciada i ho comprovarem. Faig una crida als bloguers que tinc enllaçats i que em són fidels per a, com deia el meu soci, inaugurar una nova generació literària (açò queda utòpic però típic). Tampoc cal tant. Només deixeu-vos portar. EL DESFICI DEMANA DESFICACI.

Visca el desficaci! I ara poseu-vos un tutú rosa i a ballar!

I QUI NO TINGA BLOG QUE SE’N FAÇA UN QUE ÉS MOLT FÀCIL O QUE EM PASSE LES ENTRADES A MI QUE AÇÒ S’HA DE REVISCOLAR QUE ESTÀ TOT MOLT MAL #entradadesficaciada

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada